...

10 найкращих Twitter практик для громадських організацій

...

Аналіз використання Twitter громадськими організаціями чітко показує, що є правильний шлях і хибний шлях використання цієї соціальної мережі

Викликом для громадського сектору є навчитися і застосовувати дані для своєї Twitter стратегії. Якщо ви практикуєте комунікацію через Twitter і постійно розвиваєте свої навики, тоді вкладений час окупиться через більшу впізнаваність бренду, соцмережеву активність, увагу нових донорів, волонтерів, читачів/відвідувачів подій.

Отже, ключові поради:

1. Давайте своїм підписникам корисну, цікаву, релевантну для Twitter інформацію

Організація, поширюючи унікальний, цікавий контент є більш успішною у Twitter ніж та, яка перевантажує свої акаунти фандрайзинговими постами і промо твітами.

2. Пишіть твіти зрозумілою, лаконічною мовою – без абревіатур і завжди використовуй належну пунктуацію.

Перш за все твіти, які написані повними реченнями без абревіатур є легкими для читання, ретвітяться набагато частіше. По друге, твіти, які мають правильну пунктуацію -  мають вищі рейтинги через кліки.  Безладний, перевантажений твіт - не вартий ретвіту. Докладайте зусиль для належного форматування твітів.

3. Керуйте хорошим контентом через ревіти

Не обмежуйтесь  твітенням своїх послуг та повідомлень, управляйте  хорошим контентом від інших громадських організацій - ретвітьте! Ця стратегія додає різноманіття, привертає фоловерів.

Тільки невелика частина організацій створює достатньої якості контент,  тому поширення іншого важливого контенту через ретвіти є розумною Twitter стратегією.

4. Твітьте/ретвітьте 2-8 раз щоденно впродовж дня

Відправка більше ніж одного твіту кожну годину значно знижує клік рейтинг. Щонайменше організація повинна твітити і ретвітити двічі на день, для того щоб мати видимість у Twitter.

5. Твітьте на вихідних

Більшість брендів твітить на вихідних саме тому, що набагато легше виділятися у вихідні. Плануйте щонайменше один твіт кожну суботу і неділю.

6. Завжди включайте посилання у свої твіти

Твіти з посиланнями мають на 86 % вищий рейтинг ретвітингу. Ці дані говорять про те, що люди, які користуються Твітером рідко ретвітять неформальні розмови-твіти

7. Завантажуйте належного розміру фотографії і інфографіку

Ідеальний розмір зображення для завантажуваних файлів у Twitter є 525 x 262 пікселів. Цей розмір одинаково працює і у веб, і у мобільній версії Твітер.

8. Не будьте #хештег cпаммером

Використання більше ніж двох хештегів у Twitter  знижує рейтинг. Twitter, перезавантажений хештегами, виглядає безладно, є важким для прочитання. Використовуй хештеги стратегічно, щоб згадати важливі причини, кампанії і події.

9. Створюйте зображення для статистики і цитат

Важливі статистика і цитати, які мають формат зображення. Включення лого на свої зображення є також розумним кроком, тому що чим більше твіт ретвітнуть, тим більше осіб впізнають лого і засоціюють його з Вами.

10. Вивчайте свою Twitter аналітику

Twitter відкрив аналітику для всіх користувачів у 2014 році, але дуже мало організацій знають про існування панелі управління. Для того щоб краще зрозуміти свій твітинг - клікніть analytics.twitter.com Якшо помітили систему у типах твітів, які отримали багато поширень, орієнтуйтеся на них.


 

Догори

Підписатися на розсилку

Будьте у курсі подій Європейського Простору та отримуйте першими корисну і цікаву інформацію про нові практики та можливості.