...

5 ключових інфографічних приводів для громадських організацій

...

Як почати використовувати інфографіку? Або як краще з її допомогою просувати власні цілі та розповідати про себе?

Можна спробувати з таких 5 приводів інфографіки, які допоможуть унаочнити роботу, за класифікацією дослідницької групи Venngage:

1. Інфографіка “болю” або проблеми

Даний тип інфографіки фокусується на больовій точці або проблемі, вирішенням якої займається організація. Цей тип є найважливішим, тому що з того, як ви формулюєте ваші цілі, формуються точки дотику з суспільством. У свою чергу, ваші цілі мають переплітатися з місією вашої НУО. Але наскільки чітко ви доносите ваші меседжі, використовуючи інфографіку, щоб зацікавити вашу цільову аудиторію?

Зобразіть проблему, яка потребує вирішення графічно або у цифрах

Якщо ви володієте такими даними, що дійсно вражають, доцільно буде зобразити їх графічно, або ж якщо цифри надто красномовні  – найкраще буде просто зобразити їх великим шрифтом.       

Використовуйте контрасти та порівняння

Для того, щоб помістити вирішувану вами проблему у контекст – найкращим рішенням буде порівняти її з чимось іншим для підсилення. Таким чином, вам буде легше поєднати її з подібними.

Киньте виклик вашій аудиторії

Один із перевірених шляхів залучення людей – кинути виклик їхнім переконанням, їхнім діям та їхній власності. Іноді потрібно виводити людей із зони комфорту.

Позиціонуйте вирішувану вами проблему незвичним, несподіваним чином

Якщо ви зможете позиціонувати вирішувану вами проблему унікальним, несподіваним чином – це стане точкою дотику з вашою аудиторією. Зробити це нелегко, проте ключем до отримання ефективної інфографіки є позиціонування.

2.Інфографіка унікального рішення

Коли всі вже знають про проблему, яку ви вирішуєте, наступним типом інфографіки, який може бути доречним для вашої НУО – є інфографіка унікального рішення. Яку унікальність має ваша організація? Чим краще ви покажете сильні сторони вашої організації або її відмінності,  тим привабливішим виглядатиме ваше рішення.

Яке унікальне рішення/підхід пропонує ваша НУО? Подумайте над цим – перш ніж братися за інфографіку.

3. Інфографіка впливу

Третій тип інфографіки, який згодиться  вашій НУО – інфографіка впливу або успіху, яка фокусується на силі впливу, історіях успіху та основних показниках успішності вашої НУО. Метою цього меседжу є не показати конкурентну перевагу чи похизуватися своїм досягненнями (хоча все одно не без цього), а ствердитись у своїй роботі, унаочнити навіть самій команді, тим, хто долучався, що праця дає реальні результати і має значний позитивний вплив.

Інформація про досягнення вашої організації є прекрасним показником, проте вам варто ділитися особистими історіями також. Інформація, донесена з перших вуст, дасть можливість вашій аудиторії стати ближче до людей, яким ви допомагаєте. Такий метод також може мати сильний емоційний вплив.

4.Інфографіка – річний звіт

Очевидно, що ваша організація має готувати щороку публічний звіт, аби показати результати своєї роботи, а також подякувати за підтримку тим, хто до цього долучився. Традиційний річний звіт – справа непроста, і для невеликої організації може бути заскладним завданням. Але чому б не зробити невеликий огляд річної діяльності за допомогою інфографіки? Такий звіт легко сприймається і його зручно поширювати у соціальних мережах, що є оптимальним способом розширити вашу аудиторію. А це у свою чергу – значна перевага порівняно з традиційним звітом.

Виберіть декілька ключових показників вашої організації, щоб підкреслити тогорічні досягнення. У кожної організації цей показник буде іншим, проте він обов’язково повинен включати таку інформацію: який було зроблено вплив (наприклад, скільком сім’ям надано допомогу, скільки коштів було пожертвувано і т.д.), деталі щодо зробленого впливу (демографічні показники щодо людей, яким надана допомога, географія впливу і т.д.) , бажано фінанси (суму зібраних коштів, витрати розбиті по категоріях, ефективність витрат і т.д.).

5. Інфографіка кампанії

Ще один тип інфографіки, який може вдало використовувати громадська організація – інфографіка кампанії. Цей тип охоплює спеціально створені матеріали, які можуть бути використані для промо вашої кампанії. Головною метою даного типу інфографіки є створення матеріалів, за допомогою яких представники вашої організації, партнери можуть поширювати  інформацію, створити навколо неї трохи шуму, що у свою чергу підвищить шанси досягнення поставленої цілі.

Періодично оновлюйте інформацію про кампанію, таким чином здіймаючи навколо неї шум.

Інфографіка кампанії може включати в себе також  інформацію: суть кампанії, яким чином можна взяти участь, дата та час проведення, яким чином люди можуть ділитися інформацією (наприклад, добре коли є #хештег) і чіткий заклик до дії.

Одним із найефективніших методів періодичного оновлення інформації про вашу кампанію є створення інфографіки з новими фактами і даними, що постійно оновлюватимуться.

Пам’ятайте про заклик до дій         

Не забувайте включати чіткий заклик до дій у вашу інфографіку. Переглянувши сотні інфографік різних організацій, Ви можете побачити, що  у них  відсутній заклик до дій. Вказати веб-сайт, номер телефону або електронну адресу  – це не те, що можна назвати чітким закликом до дій. До прикладу, чітким закликом до дій є пропозиція підписатися на розсилку новин, або навіть прохання поділитися інфографікою у соціальних мережах (з відповідним #хештегом), зробити пожертву, перейшовши за посиланням або запропонувати піти на сторінку, де можна отримати більше інформації.

Догори

Підписатися на розсилку

Будьте у курсі подій Європейського Простору та отримуйте першими корисну і цікаву інформацію про нові практики та можливості.