...

Тренди неприбуткового онлайн фандрейзингу

...

Тренди неприбуткового онлайн фандрейзингу

Неприбуткові організації, що стали першопрохідцями у сфері  комунікацій через Інтернет та електронну пошту, були першими організаціями, які запровадили кнопки Donate Now/Пожертвувати зараз. PayPal і Blackbaud  запустили свої перші інструменти онлайн-фандрайзингу в 1999 р., а сервіси зі збору коштів, такі як CanadaHelps, JustGiving та Network for Good, з'явилися на початку 2000х. Витрати на збір та обробку пожертв були високими в перші роки, як і очікування ініціаторів збору коштів в тому, що ця технологія створить надійний новий потік доходів для організацій.

За даними Global NGO Technology Report, сьогодні 92 % неурядових організацій мають власний веб-сайт.

72 % неурядових організацій по всьому світу приймають пожертви на своєму веб-сайті.

Кредитні картки, PayPal та пряме дебетування є найбільш прийнятними способами оплати, електронні гаманці та криптовалюта, наприклад біткоїн, можуть більш широко застосовуватися в найближчі роки.

33% неурядових організацій використовують сервіс збору коштів за принципом peer-to-peer (рівний рівному).

Тренд № 1 — стратегія на контент

Упродовж 2000-х рр. НУО експериментували з просуванням кнопок "Пожертвувати зараз" та donate сторінками. У процесі спроб і помилок отримали стратегію виграшу. Громадські організації, які успішно працюють у сфері онлайн-збору коштів, взяли стратегію на контент: регулярно публікують новинні статті та публікації в блозі, зосереджені на історіях надії та співпереживаннях. І які включають влучний заклик допомогти. Публікації такого ж формату і в соціальних мережах надихають.

З 2018 року електронна пошта стає найпотужнішим інструментом онлайн-збору коштів — тренд № 2. 

63 % регулярно надсилають електронною поштою повідомлення, в яких зокрема звертаються із закликами до своїх донорів та прихильників.

Тренд № 3 — соцмережі і поширення глобальних кампаній

71 % організацій вважають, що соціальні медіа є ефективними для залучення коштів онлайн, і 25 % донорів стверджують, що соціальні медіа – це інструмент комунікації, який найбільше надихає їх робити пожертви й надалі.

47 % НУО беруть участь у програмі #GivingTuesday (всесвітній день благодійності). Оскільки саме соціальні медіа дають широку поінформованість про такі акції як  #GivingTuesday — вони ширяться глобально, рух #GivingTuesday буде продовжувати зростати. Хештег #GivingTuesday став номером один в Twitter, зібравши більше 100 тисяч згадок.

Соціальні мережі знаходяться на шляху становлення дуже потужних інструментів фандрайзингу.

Чудові онлайн-практики – від продуманого контенту до активного ведення соціальних мереж та адресних повідомлень – тепер є фундаментальними основами для успішного залучення коштів.

 

Підготував Єгор Брайлян

Догори

Підписатися на розсилку

Будьте у курсі подій Європейського Простору та отримуйте першими корисну і цікаву інформацію про нові практики та можливості.